Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA MED PODJETJEM SESTAVI SAM D.O.O. IN NAROČNIKI

 

1.      SPLOŠNO

1.1.   Podjetje Sestavi sam d.o.o. (v nadaljevanju podjetje) je s specializiran partner za razrez, robljenje ploskovnih materialov,  izdelavo izvrtin ter prodajo pripadajočega materiala kupcu izdelkov oziroma naročniku storitev (v nadaljevanju naročnik).

1.2.    Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti ter odgovornosti obeh strank: podjetja in naročnika.

1.3.    Z registracijo in oddajo naročila naročnik izrecno potrjuje, da je v celoti seznanjen s temi splošnimi pogoji ter, da jih v celoti sprejema.

1.4.   Za poslovna razmerja med strankama, ki niso urejena s temi splošnimi pogoji, se uporabljajo pravila Obligacijskega zakonika ter druga določila veljavne zakonodaje v trenutku sklepanja posla.

 

2.      NAROČILO PREKO PROGRAMA SESTAVISAM.SI IN NJEGOVA UPORABA

2.1.    Kupec izdelka lahko svoje naročilo izvede izključno preko spletne strani www.sestavisam.si oz. preko programa sestavisam.si (v nadaljevanju program).

2.2.   Za delovanje programa je potrebna internetna povezava. Podjetje ne odgovarja za nepravilno delovanje programa, ki je posledica napak v delovanju internetne povezave uporabnika programa.

2.3.   Program je dostopen vsakomur, ki se registrira kot kupec ali naročnik storitev (uporabnik). S tem mu je omogočen dostop do baze elementov in materialov.

2.4.   Prijava v program se izvede z vnosom uporabniškega imena ter gesla, ki sta uporabniku pred prvo prijavo posredovana na elektronski naslov naveden ob registraciji. Podjetje za izgubo oziroma zlorabo gesla ali uporabniškega imena, ki ne izvira iz podatkov podjetja, ne odgovarja.

2.5.   Podjetje se zavezuje uporabniku omogočati dostop do programa ves čas, razen v primeru, ko pride do okoliščin, zaradi katerih je dostop onemogočen iz razlogov višje sile.

2.6.   Naročilo preko programa opravi naročnik tako, da iz kataloga izbere artikel, ter določi naslednje parametre:

  • količino,
  • tip elementa,
  • širino, višino in globino korpusa,
  • material korpusa in fronte
  • izbira pripadajočega materiala.

2.7.    Ko uporabnik izbere oziroma definira vse parametre iz prejšnjega odstavka ter jih potrdi, se na njihovi podlagi generira ponudba. Po pripravljeni ponudbi je uporabniku na njegov elektronski naslov posredovano naročilo ter predračun. Plačilo predračuna pomeni sprejem ponudbe in je pogoj za obdelavo naročila.

 

3.      PLAČILO IN PLAČILNI POGOJI

3.1.   Plačilo za naročilo se izvede na osnovi predračuna na tekoči račun podjetja. Če ni s temi splošnimi pogoji oziroma v okviru drugega pisnega dogovora med strankama drugače določeno, je opravljeno plačilo po predračunu pogoj za izvedbo naročila

 

4.       OBDELAVA NAROČILA

4.1.   Podjetje obdela naročilo ter ga preda v izdelavo le v primeru, če so vsi parametri iz točke 2.6. jasno opredeljeni in natančno določeni ter če je izvedeno plačilo po ponudbi.

4.2.   V primeru, da zaradi pomanjkljivosti opredelitve parametrov ali napak v določanju le-teh naročila ni mogoče izvesti, podjetje obvesti naročnika v roku 24 ur od prejema naročila (če je le-to oddano ob delavniku od ponedeljka do petka) obvesti, da mora svoje naročilo ustrezno dopolniti. Dokler naročnik naročila ustrezno ne dopolni, se naročilo ne izvede. Če naročnik naročila ne dopolni niti po drugem obvestilu podjetja se mu na transakcijski račun, iz katerega je bilo izvedeno morebitno plačilo po predračunu, vrne že plačani znesek.

4.3.   Če je naročnik že poravnal znesek po predračunu, vendar ne želi, da se naročilo izvede, lahko le-to prekliče le v primeru, da podjetje naročila še ni obdelalo oziroma ga izvedlo, najkasneje pa v roku 24 ur po plačilu predračuna.

 

5.      DOSTAVA ALI PREVZEM

5.1.   O morebitni dostavi ali prevzemu naročila se naročnik ter podjetje dogovorita.

5.2.   V primeru, da ni drugače dogovorjeno, velja, da bo naročnik blago prevzel na sedežu podjetja. v roku 3. delovnih dni od poziva na prevzem.  Če v tem roku ne prevzame blaga, se le-to skladišči pri podjetju, vendar na stroške kupca ali naročnika, ki jih je dolžan ob prevzemu tudi v celoti poravnati. Po poteku roka za prevzem preide riziko uničenja blaga na naročnika.

5.3.   V primeru, da se stranki tako dogovorita, lahko podjetje naročniku dostavi blago tudi v skladišče ali na drug z njegove strani določen kraj. Pogoj za dostavo je minimalno naročilo v vrednosti 400 EUR pri čemer se dostava opravi predvidoma  v roku 5 dni na stroške naročnika po ceni 0,30€/km . V primeru, da vrednost dobave presega 3.000,00 EUR, je dostava blaga brezplačna.

5.4.   Minimalni dobavni rok front, izdelanih iz oplemenitenih ivernih plošč je 3-5 dni, dobavni rok front iz lakiranih MDF plošč pa 10-14 dni.

 

6.      PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE

6.1.   V primeru, da naročnik svoje obveznosti ni poravnal po predračunu oziroma na drug način neposredno pred prevzemom, si podjetje pridržuje lastninsko pravico na prodanem blagu do poplačila celotne kupnine.

 

7.      KAKOVOST BLAGA IN REKLAMACIJE

7.1.   Podjetje bo naročniku izdalo blago ustrezne kakovosti, zloženo na paleti ter zavito s folijo.

7.2.  Ob prevzemu blaga mora naročnik blago ob prisotnosti pooblaščenca podjetja skrbno pregledati ter nemudoma opozoriti na morebitne očitne napake skladno z določili Obligacijskega zakonika, sicer to pravico izgubi.

7.3.   V primeru, da se na blagu najdejo očitne napake, se sestavi zapisnik, katerega sestavni del je tudi fotografija poškodbe.

7.4.   Podjetje se bo trudilo, da bo v primeru reklamacije, le-to rešilo prednostno v duhu dobrega sodelovanja med obema strankama.

 

8.      KONČNE DOLOČBE

8.1.   Ti splošni pogoji so del vsake individualne pogodbe med naročnikom ter podjetjem ter so tej predloženi kot njen sestavni del.

8.2.   V primeru spremembe teh splošnih pogojev se podjetje zaveže le-te objaviti na običajen način, in sicer na svoji spletni strani.

8.3.   Stranki pogodbe, torej naročnik in podjetje, si bosta prizadevala morebitne spore reševati sporazumno. V primeru, da to ne bo mogoče, pa je za reševanje spora pristojno sodišče v Kranju

8.4.   Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem 25.10.2017.

 

Sestavi sam d.o.o.

Kidričeva cesta 58

4220 Škofja Loka

Matična številka: 807727

Davčna številka: 23603445

TRR: SI56 1010 0005 6330 320

 

Škofja Loka                                                                                                                                         25.10.2017